RSS

TEYZEMİN TADI BAŞKA

18 Eyl

Merhaba ben istanbuldan erman 18 yaşındayım. Uzun boylu ya- kışıklı biriyim. Fazla uzatmadan size başımdan geçen yüzde yüz gerçek bir olay anlatmak istiyorum. Teyzem 46 yaşında bir kız çocuğu olan 15 yıldır dul ve baş örtüsü takan kapalı bir kadındır. Ben her haftasonu teyzemlerin evine giderim. Alışveriş hastası olduğu için aldıklarını taşımasına yardımcı olurum.

Yine böyle bir cumartesi günü alışverişten döndük ben eve gitmeye niyetliydim ama teyzem bana `cok yoruldun biraz kal hem aldıklarımı üzerime yakışacak mı bakarsın` dedi. Daha sonra içeri giyinmeye gitti. Bir süre sonra beni yanına çağırdı. Odasına gittiğimde altında uzun bir etek üstüde sütyen vardı bana `ne bakıyosun öyle yardım etsen de şunu giysem` dedi.

Daha önce teyzemin bu kadar büyük göğüsleri olduğunu farketmemiştim. Yardım etmek

   için arkasına geçtiğimde sütyenin çok küçük olduğunu söyledim o da bana karışma dedi. Ben çengelleri birbirine geçirmeye çalışırken teyzem geriye

   doğru geliyor istemeden sikimi sürtüyordum.

popom hala güzelSikim taş gibi .

   olmuştu teyzemde bunun farkındaydı. Bana senin 3 elinmi var arkamdaki

   o sert şey ne öyle diye gülerek söyledi. Ben de utandım ve özür dilemeye çalışıyordum. Teyzem bana `demek seni tahrik ettim öyleyse popom hala güzel dedi ve ellerimi tutup göğüslerine koydu. Ben daha önce tecrübe yaşamadığım için çok heyecanlıydım ellerim titriyodu.

Teyzem 15 yıldır bu anı bekliyordum dedi pantolonumu sıyırıp sikimi emmeye başladı. 69 pozisyonuna geçtik birbirimizi 10 dakikaya yakın yaladık. Teyzemi domaltıp arkasına geçtim hızla pompalamaya başladım. Ikimizde zevkten inliyorduk.

Teyzemin içine boşalmıştım. Bu olaydan sonra teyzem hamile kaldı kürtaj işiyle uğraşmak zorunda kaldık artık onu prezervatifle sikiyorum… Gönderen: zicker

 
Yorum yapın

Yazan: Eylül 18, 2009 in Ensest Hikayeler

 

Yorum bırakın